Miele CM6310 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele CM6310 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

van Krimpen 22-12-2015
Geschreven voor: Miele CM6310 grijs

Een geweldige koffiemachine met veel mogelijkheden!
Prachtig om te zien, duidelijk en eenvoudig in gebruik, geeft heerlijke koffie, cappucino, latte machiato enz.
Wij kunnen geen negatieve eigenschappen vinden.

DairyBeat 26-01-2015
Geschreven voor: Miele CM6310 wit

Ik hoop niet de negatieve ervaringen mee te maken als de 1e reviewer, dus vooralsnog ben ik zeer tevreden met dit apparaat.
Ik vraag me af of die persoon ook weet dat de koffietemperatuur 3 warmte instelling heeft. Ik heb die nu op de stand 2 staan en de temperatuur daarvan is prima!
Met de smaak ben ik ook zeer tevreden. Ik heb tevens pas één merk gebruikt en ook zijn alle instellingsmogelijkheden voor smaak etc. eenvoudig en zeer uitgebreid.

Wat ik niet gebruik is de automatische melktoevoeging aan de koffie. Daarna moet er teveel schoongemaakt worden en daar heb ik geen zin in, dus gebruik ik daar een aparte Philips Senseo melkschuimer voor. De melk en schuim daarvan is goed warm en tevens is die zeer eenvoudig schoon te houden.

Ik laat het apparaat ook 2 uur standby staan na de laatste bereiding, anders blijft die steeds voor- en achteraf spoelen en dat vind ik teveel van het goede..., dus als wij klaar zijn met de koffies schakel ik het app. zelf uit.

DairyBeat 16-05-2015

Ik heb het apparaat nu bijna 4 maanden en het voldoet nog steeds prima.
Wel heb ik een paar op- aanmerkingen. De aan/uit tiptoets reageert moeizaam en bij nog 50 koffies te gaan, begint die vóór elke kop te waarschuwen dat de ontkalkingsbeurt nadert. Dit moet dan voor elke kop bevestigd worden met 'o.k'. Vanaf 10 koffies of om de 10 zou minder irritant zijn Miele...!

Tevens heb ik 5 verschillende merken, allen 100% Arabica, espresso bonen uitgeprobeerd, waaronder een van D.E., een van een nog duurder Italiaans merk, een van de Deen en twee van de Lidl, de gewone en de 'dark roast'.
De laatste is voor mij de nummer 1 en dat is echt lekkere koffie. D.E. espresso staat voor mij op 2, welke echter het dubbele kost t.o.v. die van de Lidl...!

j.huisintveld 13-01-2015
Geschreven voor: Miele CM6310 wit

Niet kopen dit apparaat. Monteur is al 3 keer geweest.
Telkens weer stuk. Koffie is ook niet warm. Zonde van je geld.

j.huisintveld 13-01-2015
Geschreven voor: Miele CM6310 wit

Slecht apparaat. De monteur is al 3 keer geweest.
Nog geen half jaar oud. Meer ergernis dan plezier.
Niet kopen!!

E. Bon 10-08-2015

u vindt de vormgeving ( ook )niet goed en de mogelijkheden evenmin, deze 2 punten had u toch al voordat u het apparaat heeft aangeschaft kunnen constateren, dus waarom heeft u deze dan gekocht als u de vormgeving al niet eens mooi vindt !!